F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Klasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Jak to działa
Autor Wiadomość
Gex
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:50, 15 Lut 2007    Temat postu: Klasy

Klasy (profesje) występujące w krainie :

= Mag - specjalista w określonej dziedzinie magii. (należy podać jakiej, ognia, wody, destrukcji, ziemi, lasu, błyskawic) :
+ 1 mana/lvl
+ 1 Inteligencji/1 lvl
+ Dar magii (+ 25% szans na udany czar)
- 25% na nieudany atak bronią
- 1 HP/2 lvle
- Ograniczenie broni do sztyletów/kijów/różdżek
- Ograniczenie pancerzy
- Koszt siły 2x

= Druid - mieszkaniec lasu, skrzyżowanie Maga Leśnego z Łowcą i Kapłanem :
+ 1 mana/2lvle
+ 1 Inteligencji/2 lvle
+ Dar alchemii (15% szans na powodzenie alchemii)
+ Leczenie
- 25% szans na nieudany atak
- Ograniczenie broni do obuchowych/kijów
- Ograniczenie zbroi - do średnich
- 2x koszt siły

= Kapłan - modlitwą przywołuje aury i cuda :
+ 1 mana/3 lvle
+ 1 Inteligencji/3 lvle
+ Aury
+ Leczenie
- Ograniczenie broni do obuchowych
- Ograniczenie zbroi - do śrenich
- 15% szans na nieudany atak
- 2x koszt zwinności

= Nekromata - zły kapłan :
+ 1 mana/2 lvle
+ 1 Inteligencji/2 lvle
+ Nekromancja
+ Niewielka odporność na trucizny (+10%)
+ Niewielka odporność na choroby (+10%)
- 35% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie
- 2x koszt siły

= Paladyn - pomieszanie Kapłana i Wojownika. Modli się do bogów, przez co przywołuje aury :
+ Aury
+ Niewielkie leczenie
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
- 2x zużycie many
- 25% szans na nieudany czar

= Upadły Paladyn - Paladyn w służbie złym bóstwom :
+ Strach (automatycznie)
+ Klątwa (automatycznie)
+ 1 Wytrzymałości/ 2 lvle
- 75% szans na nieudany czar
- 15% więcej obrażeń od ognia

= Wojownik - specjalista w walce bronią białą :
+ 2 HP/lvl
+ 1 Siły/lvl
+ 1 Wytrzymałości/3 lvle
- Ograniczenie magii
- 75% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 2x

= Łowca - myśliwy wyspecjalizowany w poruszanie się po lesie :
+ 1 Zwinności/2 lvle
+ 1 Wytrzymałości/ 2 lvle
+ 15% szans na trafienie z broni dystansowej
+ 15% szans na udane skradanie się
- Ograniczenie zbroi - bez ciężkich
- Wrażliwość na magię (+10% obrażeń magicznych)

= Łotrzyk - porusza się niezauważenie, podchodzi do ofiary i odchodzi z łupem :
+ 1 Zwinności/lvl
+ 25% szans na odnalezienie pułapek
+ 15% szans na udane rozbrojenie
+ 5% szans na trafienie krytyczne
- Ograniczenie broni - tylko lekkie
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie

= Dranter - wykorzystuje swoja zręczność i inteligencję do zadawania precyzyjnych ataków, i niekiedy korzystają też z magii różnego rodzaju.

= Kowal - postać wykuwająca broń, obrabiacz metali :
+ 1 Charyzmy/ 2 lvle
+ 1 Siły/ 3 lvle
+ Kowalstwo
+ 25% ochrony przez ogniem
- 75% szans na nieudany czar
- 75% szans na nieudany atak
- Ograniczenie broni i zbroi - tylko lekkie

= Wynalazca - istota, która, wykorzystując swój intelekt i charyzmę, udoskonala przedmioty, które napotyka w życiu :
+ 1 Inteligencji/lvl
+ 1 Charyzmy/2 lvle
+ Alchemia
+ Mechanika
- Ograniczenie broni i zbroi - tylko lekkie (ew. własnej roboty)
- 95% szans na nieuadny czar
- 15% szans na nieudany atak

= Kupiec - podróżuje od miasta do miasta sprzedając towary, kupcy są zazwyczaj zamożni, i rządni przygody.
+ 1 Charyzmy/2 lvle
+ Handel (+ 20% cen)
+ 150% początkowej ilości złota
- Ograniczenie broni - tylko lekkie
- Ograniczenie zbroi - całkowite

= Bard - poeta, śpiewak. Jeśli już zabija, to zwyczajem Łotrzyka - podkrada się, i spełnia powinność :
+ 1 Charyzmy/lvl
+ Dar śpiewu/gry na instrumentach
+ Dar skradania (+ 15% do skradania)
- 50% szans na nieudany czar
- Ograniczenie broni i zbroi - tylko lekkie

= Najemnik - Wykonuje zadania za pieniądze. Lubi wyzwania.
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
+ 1 Siły/lvl
+ Doświadczenie bitewne (+15% na sparowanie ciosu, kontratak)
- Wrażniwość na magię (+ 10% obrażeń magicznych)
- 75% szans na nieudany czar


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Jak to działa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin