F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum F&G - fantasy game Strona Główna
->
Księga czarów
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Na wstęp
----------------
Tablica Informacyjna
Regulamin
Tablica Ogłoszeń
"Kurrier Codzienny"
Informacje
----------------
Historia
Geografia
Fauna
Flora
Umiejętności
Uzbrojenie
Ubrania
Księga czarów
Artefakty
Gildie
Karty i info!
----------------
Karty postaci
Systemy
----------------
Jak to działa
Sesja 1
----------------
Miasto Bergonia
Okolice
Tematy związane z sesją
----------------
Hala Sławy
Konkursy
Pomoc
Opowiadania
Pomysły!
Galeria
----------------
Obrazki dotyczące gry
Linki
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gex
Wysłany: Pią 15:25, 16 Lut 2007
Temat postu: Księga natury
Nazwa: Oplątanie
Działanie: Pnącza wyrastająz ziemi i oplątują wybrany cel (lub cele), uniemożliwiając poruszanie się (lub znacznie je utrudniając). Mag może w pewnym stopniu kontrolować pnącza, regulując uścisk oraz ich długość.
Stopień zaawansowania: minimalny.
Nazwa: Mniejszy/Większy ziołowy okład
Działanie: Leczy cel. Zwiększona efektywność przy naturalnym otoczeniu.
Stopień zaawansowania: minimalny/niski
Nazwa: Czystość umysłu
Działanie: Oczyszcza umysł, osłabia działanie iluzji oraz utrudnia dostęp do myśli rzucającego (lub celu). Im większy stopień wtajemniczenia w magii, tym lepiej chroni cel. Przy maksymalnym (lub bardzo wysokim) stopniu zaawansowania mag może rzucić ten czar na kilka istot.
Stopień zaawansowania: Niski
Nazwa: Przyzwanie pnącza
Działąnie: Z ziemi wyrasta pnącze posłuszne rzucającemu. Pnącze jest dość szybkie i silne, lecz mało wytrzymałe. Doświadczony mag może przywołać różne pnącza. Przykładem może być Kolczaste Pnącze, które atakuje cierniami. Im większy stopień zaawansowania, tym silniejsze pnącze można przywołać.
Stopień zaawansowania: niski
Nazwa: Przywołanie leśnego pomocnika
Działanie: Przyzywa zwierzę lub istotę przyjazną naturze (na przykład leśnego duszka, skrzata, a nawet driadę). Im większy stopień zaawansowania, tym potężniejsze zwierzę/istotę można przyzwać.
Stopień zaawansowania: Średni.
Nazwa: Korowa skóra
Działanie: Okrywa ciało korą, zwiększając pancerz celu i zmniejszając otrzymane w walce wręcz obrażenia. Im wyższy stopień zaawansowania, tym skóra bardziej wytrzymała, grubsza.
Stopień zaawansowania: średni.
Nazwa: Kamuflaż
Działanie: Cel zyskuje naturalny kamuflaż. Upodabnia się do "naturalnego tła" i jest trudniejszy do zauważenia. Im większy stopień zaawansowania, tym silniejszy jest kamuflaż.
Stopień zaawansowania: Niski.
Nazwa: Kocia zwinność.
Działanie: Zwiększa szybkość i zwinność celu. Im wyższy stopień zaawansowanie, tym szybszy i zwinniejszy staje się cel.
Stopień zaawansowania: Średni.
Nazwa: Siła byka.
Działanie: Zwiększa siłę celu. Im wyższy stopień zaawansowania maga, tym silniejszy staje się cel.
Stopień zaawansowania: Średni.
Nazwa: Regeneracja
Działanie: Zasklepia rany i przywraca siły witalne w określonym czasie. Szybkość regeneracji jest uzależniona od potęgi maga. Na najwyższym poziomie rany znikają niemal natychmiast.
Stopień zaawansowania: Wysoki.
Nazwa: Oczyszczenie
Działanie: Oczyszcza ciało z toksyn. Silniejsze toksyny zostają tylko osłabione.
Stopień zaawansowania: Niski.
Nazwa: Bariera cierni
Działanie: Mag przywołuje barierę cierni w dane miejsce. Od jego woli zależy kształt oraz rozmiar bariery. Mag może odgrodzić jakiś teren lub też nawet szczelnie zamknąć dany obszar. Każdy kto zetknie się z barierą (poprzez kontakt fizyczny) otrzymuje obrażenia od cierni.
Stopień zaawansowania: Średni.
Nazwa: Pożyczenie
Działanie: Mag wchodzi w umysł zwierzęcia, zyskując dostęp do jego myśli i tylko częściowo zyskując władzę nad ciałem. Najczęściej mag jest tylko pasażerem, który patrzy na wszystko oczami zwierzęcia, a także "czując" to co one (smaki, zapach, głóg, ból). Jeśli zwierzę "pożyczone" przez maga zostanie zranione, wtedy mag otrzyma takie same rany. Należy uważać, aby nie zatracić się umyśle zwierzęcia. Podczas Pożyczania ciało maga jest z pozoru martwe. Dopiero po powrocie umysłu maga do jego ciała, ciało odzyskuje poprzednią sprawność.
Poziom zaawansowania: Wysoki.
Nazwa: Odstraszenie zwierząt
Działanie: Odstrasza wszystkie zwierzęta i istoty leśne w polu działania. Odstraszone istoty uciekają i mają niechęć do miejsca, w którym użyło się zaklęcia.
Stopień zaawansowania: Minimalny.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin