F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum F&G - fantasy game Strona Główna
->
Księga czarów
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Na wstęp
----------------
Tablica Informacyjna
Regulamin
Tablica Ogłoszeń
"Kurrier Codzienny"
Informacje
----------------
Historia
Geografia
Fauna
Flora
Umiejętności
Uzbrojenie
Ubrania
Księga czarów
Artefakty
Gildie
Karty i info!
----------------
Karty postaci
Systemy
----------------
Jak to działa
Sesja 1
----------------
Miasto Bergonia
Okolice
Tematy związane z sesją
----------------
Hala Sławy
Konkursy
Pomoc
Opowiadania
Pomysły!
Galeria
----------------
Obrazki dotyczące gry
Linki
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gex
Wysłany: Pią 15:49, 16 Lut 2007
Temat postu: Księga światła
Nazwa : Światło
Rodzaj magii : Magia światła
Działanie : Ciało zaczyna emanować światłem, które oświetla drogę i odstrasza słabsze stwory bytujące w cieniu.
Stopień zaawansowania : minimalny
Nazwa : Czytanie aury
Rodzaj magii : Magia Światła
Działanie : Pozwala zobaczyć, jaką ktoś ma duszę.
Stopień zaawansowania : minimalny
Nazwa: Podążające światło
Działanie: Mała kula światła, którą mag umieszcza w jakimś miejscu (np. nad ramieniem), a ona podąża za nim pozostając w niezmienionym położeniu w stosunku do maga.
Stopień zaawansowania: minimalny
Nazwa: Promień słońca
Działanie: Cel oświetla promień słońca raniąc i oślepiając go. Przy wyższym stopniu zaawansowania może wywołać silne oparzenie i długotrwałą ślepotę. Działa o wiele skuteczniej na nieumarłych (niszczy ich).
Stopień zaawansowania: Wysoki.
Nazwa: Oślepienie
Działanie: Wykorzystuje intensywne światło, aby oślepić cel lub cele w zasięgu.
Stopień zaawansowania: Minimalny.
Nazwa: Migoczące barwy
Działanie: Z palców maga wystrzelone zostaje różnokolorowe światło. W zetknięciu z celem powoduje zmieszanie, ślepotę lub nawet cięższe urazy psychiczne.
Stopień zaawansowania: Minimalny.
Nazwa: Świetlisty sztylet
Działanie: Mag wysyła sztylet stworzony z czystego światła w kierunku celu. Sztylet wbija się w cel (o ile trafi) i wybucha. Ofiara otrzymuje lekkie obrażenia (może też zostać oparzona), a wszystkie istoty w zasięgu zostają oślepione.
Stopień zaawansowania: Niski.
Nazwa: Świetlna bariera
Działanie: Wokół celu pojawia się bariera stworzona z czystego światła. Jest to tarcza, która chroni cel przed atakami magicznymi (wszelkie elementy fizyczne nie zostają w żaden sposób zachamowane).
Stopień zaawansowania: Niski.
Nazwa: Uzdrawiające światło
Działanie: Mag tworzy światło, które leczy i regeneruje cel. Światła tego można użyć do ranienia nieumarłych.
Stopień zaawansowania: Niski.
Nazwa: Błogosławione światło
Działanie: Mag tworzy światło, które pochodzi od bogów. Światło zdejmuje wszelkie klątwy i negatywne zaklęcia z celu. Tylko najpotężniejsze zaklęcia mogą oprzeć się światłu. Zaklęcie rani wszelkie istoty pozasferowe (demony) oraz istoty przeklęte.
Stopień zaawansowania: Średni.
Nazwa: Zmiennobarwna kula
Działanie: Przywołuje kulę, które ciaglę zmienia barwy. Mag rzuca kulę w kierunku celu, a ta wybucha gdy się z nim zetknie. Kula zadaje obrażenia oraz powoduje losowe efekty, zależne od aktualnego koloru kuli: paraliż (niebieski), poparzenie (czerwony), oślepienie (biały), zmieszanie (żółty), dodatkowe obrażenia (czarny).
Stopień zaawansowania: Średni.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin