Autor Wiadomość
Gex
PostWysłany: Czw 17:50, 15 Lut 2007    Temat postu: Klasy

Klasy (profesje) występujące w krainie :

= Mag - specjalista w określonej dziedzinie magii. (należy podać jakiej, ognia, wody, destrukcji, ziemi, lasu, błyskawic) :
+ 1 mana/lvl
+ 1 Inteligencji/1 lvl
+ Dar magii (+ 25% szans na udany czar)
- 25% na nieudany atak bronią
- 1 HP/2 lvle
- Ograniczenie broni do sztyletów/kijów/różdżek
- Ograniczenie pancerzy
- Koszt siły 2x

= Druid - mieszkaniec lasu, skrzyżowanie Maga Leśnego z Łowcą i Kapłanem :
+ 1 mana/2lvle
+ 1 Inteligencji/2 lvle
+ Dar alchemii (15% szans na powodzenie alchemii)
+ Leczenie
- 25% szans na nieudany atak
- Ograniczenie broni do obuchowych/kijów
- Ograniczenie zbroi - do średnich
- 2x koszt siły

= Kapłan - modlitwą przywołuje aury i cuda :
+ 1 mana/3 lvle
+ 1 Inteligencji/3 lvle
+ Aury
+ Leczenie
- Ograniczenie broni do obuchowych
- Ograniczenie zbroi - do śrenich
- 15% szans na nieudany atak
- 2x koszt zwinności

= Nekromata - zły kapłan :
+ 1 mana/2 lvle
+ 1 Inteligencji/2 lvle
+ Nekromancja
+ Niewielka odporność na trucizny (+10%)
+ Niewielka odporność na choroby (+10%)
- 35% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie
- 2x koszt siły

= Paladyn - pomieszanie Kapłana i Wojownika. Modli się do bogów, przez co przywołuje aury :
+ Aury
+ Niewielkie leczenie
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
- 2x zużycie many
- 25% szans na nieudany czar

= Upadły Paladyn - Paladyn w służbie złym bóstwom :
+ Strach (automatycznie)
+ Klątwa (automatycznie)
+ 1 Wytrzymałości/ 2 lvle
- 75% szans na nieudany czar
- 15% więcej obrażeń od ognia

= Wojownik - specjalista w walce bronią białą :
+ 2 HP/lvl
+ 1 Siły/lvl
+ 1 Wytrzymałości/3 lvle
- Ograniczenie magii
- 75% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 2x

= Łowca - myśliwy wyspecjalizowany w poruszanie się po lesie :
+ 1 Zwinności/2 lvle
+ 1 Wytrzymałości/ 2 lvle
+ 15% szans na trafienie z broni dystansowej
+ 15% szans na udane skradanie się
- Ograniczenie zbroi - bez ciężkich
- Wrażliwość na magię (+10% obrażeń magicznych)

= Łotrzyk - porusza się niezauważenie, podchodzi do ofiary i odchodzi z łupem :
+ 1 Zwinności/lvl
+ 25% szans na odnalezienie pułapek
+ 15% szans na udane rozbrojenie
+ 5% szans na trafienie krytyczne
- Ograniczenie broni - tylko lekkie
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie

= Dranter - wykorzystuje swoja zręczność i inteligencję do zadawania precyzyjnych ataków, i niekiedy korzystają też z magii różnego rodzaju.

= Kowal - postać wykuwająca broń, obrabiacz metali :
+ 1 Charyzmy/ 2 lvle
+ 1 Siły/ 3 lvle
+ Kowalstwo
+ 25% ochrony przez ogniem
- 75% szans na nieudany czar
- 75% szans na nieudany atak
- Ograniczenie broni i zbroi - tylko lekkie

= Wynalazca - istota, która, wykorzystując swój intelekt i charyzmę, udoskonala przedmioty, które napotyka w życiu :
+ 1 Inteligencji/lvl
+ 1 Charyzmy/2 lvle
+ Alchemia
+ Mechanika
- Ograniczenie broni i zbroi - tylko lekkie (ew. własnej roboty)
- 95% szans na nieuadny czar
- 15% szans na nieudany atak

= Kupiec - podróżuje od miasta do miasta sprzedając towary, kupcy są zazwyczaj zamożni, i rządni przygody.
+ 1 Charyzmy/2 lvle
+ Handel (+ 20% cen)
+ 150% początkowej ilości złota
- Ograniczenie broni - tylko lekkie
- Ograniczenie zbroi - całkowite

= Bard - poeta, śpiewak. Jeśli już zabija, to zwyczajem Łotrzyka - podkrada się, i spełnia powinność :
+ 1 Charyzmy/lvl
+ Dar śpiewu/gry na instrumentach
+ Dar skradania (+ 15% do skradania)
- 50% szans na nieudany czar
- Ograniczenie broni i zbroi - tylko lekkie

= Najemnik - Wykonuje zadania za pieniądze. Lubi wyzwania.
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
+ 1 Siły/lvl
+ Doświadczenie bitewne (+15% na sparowanie ciosu, kontratak)
- Wrażniwość na magię (+ 10% obrażeń magicznych)
- 75% szans na nieudany czar

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group