F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Księga natury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów
Autor Wiadomość
Gex
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:25, 16 Lut 2007    Temat postu: Księga natury

Nazwa: Oplątanie
Działanie: Pnącza wyrastająz ziemi i oplątują wybrany cel (lub cele), uniemożliwiając poruszanie się (lub znacznie je utrudniając). Mag może w pewnym stopniu kontrolować pnącza, regulując uścisk oraz ich długość.
Stopień zaawansowania: minimalny.

Nazwa: Mniejszy/Większy ziołowy okład
Działanie: Leczy cel. Zwiększona efektywność przy naturalnym otoczeniu.
Stopień zaawansowania: minimalny/niski

Nazwa: Czystość umysłu
Działanie: Oczyszcza umysł, osłabia działanie iluzji oraz utrudnia dostęp do myśli rzucającego (lub celu). Im większy stopień wtajemniczenia w magii, tym lepiej chroni cel. Przy maksymalnym (lub bardzo wysokim) stopniu zaawansowania mag może rzucić ten czar na kilka istot.
Stopień zaawansowania: Niski

Nazwa: Przyzwanie pnącza
Działąnie: Z ziemi wyrasta pnącze posłuszne rzucającemu. Pnącze jest dość szybkie i silne, lecz mało wytrzymałe. Doświadczony mag może przywołać różne pnącza. Przykładem może być Kolczaste Pnącze, które atakuje cierniami. Im większy stopień zaawansowania, tym silniejsze pnącze można przywołać.
Stopień zaawansowania: niski

Nazwa: Przywołanie leśnego pomocnika
Działanie: Przyzywa zwierzę lub istotę przyjazną naturze (na przykład leśnego duszka, skrzata, a nawet driadę). Im większy stopień zaawansowania, tym potężniejsze zwierzę/istotę można przyzwać.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Korowa skóra
Działanie: Okrywa ciało korą, zwiększając pancerz celu i zmniejszając otrzymane w walce wręcz obrażenia. Im wyższy stopień zaawansowania, tym skóra bardziej wytrzymała, grubsza.
Stopień zaawansowania: średni.

Nazwa: Kamuflaż
Działanie: Cel zyskuje naturalny kamuflaż. Upodabnia się do "naturalnego tła" i jest trudniejszy do zauważenia. Im większy stopień zaawansowania, tym silniejszy jest kamuflaż.
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Kocia zwinność.
Działanie: Zwiększa szybkość i zwinność celu. Im wyższy stopień zaawansowanie, tym szybszy i zwinniejszy staje się cel.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Siła byka.
Działanie: Zwiększa siłę celu. Im wyższy stopień zaawansowania maga, tym silniejszy staje się cel.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Regeneracja
Działanie: Zasklepia rany i przywraca siły witalne w określonym czasie. Szybkość regeneracji jest uzależniona od potęgi maga. Na najwyższym poziomie rany znikają niemal natychmiast.
Stopień zaawansowania: Wysoki.

Nazwa: Oczyszczenie
Działanie: Oczyszcza ciało z toksyn. Silniejsze toksyny zostają tylko osłabione.
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Bariera cierni
Działanie: Mag przywołuje barierę cierni w dane miejsce. Od jego woli zależy kształt oraz rozmiar bariery. Mag może odgrodzić jakiś teren lub też nawet szczelnie zamknąć dany obszar. Każdy kto zetknie się z barierą (poprzez kontakt fizyczny) otrzymuje obrażenia od cierni.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Pożyczenie
Działanie: Mag wchodzi w umysł zwierzęcia, zyskując dostęp do jego myśli i tylko częściowo zyskując władzę nad ciałem. Najczęściej mag jest tylko pasażerem, który patrzy na wszystko oczami zwierzęcia, a także "czując" to co one (smaki, zapach, głóg, ból). Jeśli zwierzę "pożyczone" przez maga zostanie zranione, wtedy mag otrzyma takie same rany. Należy uważać, aby nie zatracić się umyśle zwierzęcia. Podczas Pożyczania ciało maga jest z pozoru martwe. Dopiero po powrocie umysłu maga do jego ciała, ciało odzyskuje poprzednią sprawność.
Poziom zaawansowania: Wysoki.

Nazwa: Odstraszenie zwierząt
Działanie: Odstrasza wszystkie zwierzęta i istoty leśne w polu działania. Odstraszone istoty uciekają i mają niechęć do miejsca, w którym użyło się zaklęcia.
Stopień zaawansowania: Minimalny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin