F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Księga piorunów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów
Autor Wiadomość
Gex
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:40, 16 Lut 2007    Temat postu: Księga piorunów

Nazwa: Pomniejsza Tarcza Piorunów
Działanie: Tworzy wokół maga niewidzialną osłonę energii o promieniu 1metra. W momencie gdy ktoś będzie próbował go zaatakować zostanie powalony błyskawicą. Tarcza wytrzymuje od 1 do 3 ataków i utrzymuje się dopóki nie spełni swojego zadania lub mag jej nie zdejmie.
Stopień zaawansowania: średni

Nazwa: Paraliż
Działanie: Cel zostaje sparaliżowany na jakiś czas. Czas działania zależy od ilości użytej energii.
Stopień zaawansowania: minimalny

Nazwa: Łańcuch piorunów
Działanie: Elektryczne pociski, które rażą wziętych na cel wrogów. Zasięg i liczba poranionych wrogów rośnie wraz z mocą rzucającego zaklęcie. Pierwszy pocisk uderza w jeden z celów, a następnie przeskakuje na następny. Z każdym przeskokiem, pocisk jest słabszy.
Stopień Zaawansowania: Średni

Nazwa: Błyskawice
Działanie: Z ręki maga zostaje wystrzelona błyskawica, która poraża prądem i powala wszystkich trafionych. Błyskawica odbija się raz od napotkanej bariery. Przy drugim trafieniu rozprasza się w nicość.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Nova
Działanie: Mag staje się cenrum rozszerzającego się pierścienia błyskawic. Każdy trafiony cel ma szansę być sparaliżowany. Pierścień rozszerza się do czasu, gdy mag przestanie podtrzymywać zaklęcie.
Stopień zaawansowania: Wysoki

Nazwa: Pocisk energetyczny
Działanie: W dłoni maga pojawia się mała kulka, którą rzuca w dany cel. Pocisk bardzo szybko pokonuje odległość między magiem, a ofiarą i powoduje obrażenia od błyskawic oraz lekkie odrętwienie.
Stopień zaawansowania: Minimalny.


Nazwa: Pole statyczne
Działanie: Mag tworzy w danym miejscu pole statyczne, które odpycha wszystkich od swoich krawędzi. Mag może kontrolować rozległość pola i wyznaczać krawędzie. Zaklęcie to jest używane zarówno jako bariera, jak i więzienie.
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Tarcza Energetyczna
Działanie: Mag wytwarza wokół siebie pole elektromagnetyczne, które bardzo skutecznie chroni jego ciało. Użycie tego czaru ogranicza jednak jedna rzecz.
Obrażenia przechodzą na manę. Więc przy potężnym przeciwniku tarcza ta jest na nic.
Stopień zaawansowania: Średni

Nazwa: Burza
Działanie: Mag ściąga z nieba na dany teren deszcz błyskawic, które uderzają losowo w okręgu wytyczonym przez maga.
Stopień zaawansowania: Wysoki.

Nazwa: Iskry
Działanie: Z palców maga strzelają iskry, które w chaotyczny sposób lecą w danym kierunku. Każda iskra poraża lekkim prądem napotkaną istotę. Mag nie jest w stanie kontrolować lotu iskier, a może tylko wytyczyć kierunek.
Stopień zaawansowania: Minimalny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin