F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Księga światła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów
Autor Wiadomość
Gex
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:49, 16 Lut 2007    Temat postu: Księga światła

Nazwa : Światło
Rodzaj magii : Magia światła
Działanie : Ciało zaczyna emanować światłem, które oświetla drogę i odstrasza słabsze stwory bytujące w cieniu.
Stopień zaawansowania : minimalny

Nazwa : Czytanie aury
Rodzaj magii : Magia Światła
Działanie : Pozwala zobaczyć, jaką ktoś ma duszę.
Stopień zaawansowania : minimalny

Nazwa: Podążające światło
Działanie: Mała kula światła, którą mag umieszcza w jakimś miejscu (np. nad ramieniem), a ona podąża za nim pozostając w niezmienionym położeniu w stosunku do maga.
Stopień zaawansowania: minimalny

Nazwa: Promień słońca
Działanie: Cel oświetla promień słońca raniąc i oślepiając go. Przy wyższym stopniu zaawansowania może wywołać silne oparzenie i długotrwałą ślepotę. Działa o wiele skuteczniej na nieumarłych (niszczy ich).
Stopień zaawansowania: Wysoki.

Nazwa: Oślepienie
Działanie: Wykorzystuje intensywne światło, aby oślepić cel lub cele w zasięgu.
Stopień zaawansowania: Minimalny.

Nazwa: Migoczące barwy
Działanie: Z palców maga wystrzelone zostaje różnokolorowe światło. W zetknięciu z celem powoduje zmieszanie, ślepotę lub nawet cięższe urazy psychiczne.
Stopień zaawansowania: Minimalny.

Nazwa: Świetlisty sztylet
Działanie: Mag wysyła sztylet stworzony z czystego światła w kierunku celu. Sztylet wbija się w cel (o ile trafi) i wybucha. Ofiara otrzymuje lekkie obrażenia (może też zostać oparzona), a wszystkie istoty w zasięgu zostają oślepione.
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Świetlna bariera
Działanie: Wokół celu pojawia się bariera stworzona z czystego światła. Jest to tarcza, która chroni cel przed atakami magicznymi (wszelkie elementy fizyczne nie zostają w żaden sposób zachamowane).
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Uzdrawiające światło
Działanie: Mag tworzy światło, które leczy i regeneruje cel. Światła tego można użyć do ranienia nieumarłych.
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Błogosławione światło
Działanie: Mag tworzy światło, które pochodzi od bogów. Światło zdejmuje wszelkie klątwy i negatywne zaklęcia z celu. Tylko najpotężniejsze zaklęcia mogą oprzeć się światłu. Zaklęcie rani wszelkie istoty pozasferowe (demony) oraz istoty przeklęte.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Zmiennobarwna kula
Działanie: Przywołuje kulę, które ciaglę zmienia barwy. Mag rzuca kulę w kierunku celu, a ta wybucha gdy się z nim zetknie. Kula zadaje obrażenia oraz powoduje losowe efekty, zależne od aktualnego koloru kuli: paraliż (niebieski), poparzenie (czerwony), oślepienie (biały), zmieszanie (żółty), dodatkowe obrażenia (czarny).
Stopień zaawansowania: Średni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin