F&G - fantasy game
Wejdź do świata jakiego jeszcze nie widziałeś. Forumowa gra rpg.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Księga umysłu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów
Autor Wiadomość
Gex
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:33, 16 Lut 2007    Temat postu: Księga umysłu

Nazwa : Mobilny wzrok
Działanie : Jest to umiejętność pozwalająca na wyjście zmysłem wzroku poza ciało i przemieszczanie się nim. Pozwala to na obserwowanie miejsc oddalonych od ciała. Bardzo przydatne na zwiadzie jak i w poszukiwaniu jakiejś rzeczy, ze względu na to, że w krótkim czasie można przeczesać wzrokiem większy obszar niż szukając normalnie.
Stopień zaawansowania : Średni

Nazwa : Telepatia
Działanie : jest to najprościej mówiąc umiejętność czytania, przekazywania lub komunikowania się na poziomie myśli, bez słów, czy gestów. Umiejętność ta podobnie jak większość parapsychicznych występuje w różnym stopniu zaawansowania. Np. ktoś ze szczątkową formą może jedynie wyłapywać przypadkowe myśli w pobliżu, natomiast osoby z bardziej rozwiniętymi zdolnościami mogą nie tylko ze sobą tak rozmawiać, ale nawet włamywać się do cudzego umysłu.
Stopień zaawansowania : Niski

Nazwa : Telekineza:
Działanie : Jest to umiejętność przenoszenia przedmiotów siła woli. Od stopnia zaawansowania zależy jak duże przedmioty na jak dużą odległość można przenosić. Wielce zaawansowania potrafią poruszać przedmiotami z nadzwyczajną prędkością, prawie dorównującą prędkości myśli.
Stopień zaawansowania : Minimalny

Nazwa : Lewitacja
Działanie : Jest to umiejętność przesuwania swojego ciała w powietrzu. Długość unoszenia się w powietrzu zależy od stopnia zaawansowania. Najlepsi w tej sztuce rezygnują praktycznie z chodzenia i cały czas się przemieszczają lewitując. Duży stopień zaawansowania i spora siła woli pozwala na większe manewry podczas lewitacji, typu uniki, siła woli zwiększa również szybkość przemieszczania się.
Stopień zaawansowania : Niski

Nazwa : Teleportacja
Działanie : Umiejętność ta pozwala na przenoszeniu ciała (jako jedności, czyli ciało fizyczne, duchowe, świadomość, ego i jaźń). Przenoszenie takie polega na przekroczeniu „bram przestrzeni”.
Stopień zaawansowania : Wysoki

Nazwa : Materializacja
Działanie : Jest to sztuka materializowania się w innym miejscu, pozwala na tworzenie lustrzanych odbić samego siebie. Można nimi dobrowolnie sterować za pomocą świadomości, nawet na znaczne odległości. Ilość zmaterializowanych jest zależna od zakresu świadomości, która to zależnie od stopnia zaawansowania może kontrolować konkretną liczbę odbić.
Stopień zaawansowania : Wysoki

Nazwa : Władca czasu
Działanie : Jest to przemieszczanie się świadomością poza ciałem fizycznym. Pozwala na przemieszczanie się w świecie ciała fizycznego w czasie teraźniejszym, bardziej doświadczeni potrafią cofnąć się wstecz, lub mieć wizje przyszłości. Projekcja pozwala również na przechodzenie do inny planów istnienia. By swobodnie podróżować należy stworzyć mentalną tarczę by nie być zaatakowanym znienacka przez istoty żyjące w astralnej dziczy. Można tam również spotkać innych astralnych wędrowców, jak i inteligentne stworzenia astralne. Na wyższych planach pojawia się nagięcie czasu. W niektórych czas płynie wolniej w innych szybciej. Wyjście z ciała fizycznego zależy od stopnia koncentracji, a możliwości poruszania się podczas projekcji od doświadczenia w tej materii.

Nazwa : Pirokineza
Działanie : Jest to umiejętność wzniecania i gaszenia płomieni mocą umysłu. Pirokinetyk tworzy ogień i manipuluje nim, jednak nie ubiera go w żadne formy jak to jest w przypadku Magii Ognia. Pirokineza to czysty żywioł wykorzystyjący moc umysłu osoby i jej emocje. Często zdarza się, że osoba nie jest w stanie w pełni kontrolować swoich zdolności.
Stopień zaawansowania : Niski

Nazwa: Ogłuszenie
Działanie: Wykorzystuje moc umysłu, by ogłuszyć przeciwnika.
Stopień zaawansowania: Minimalny

Nazwa: Iluzja bólu
Działanie: Mag wkrada się do umysłu celu i tworzy iluzję bólu. Cel odczuwa przerażający ból, lecz nie odnosi żadnych ran fizycznych. Czar obezwładnia istoty mniej odporne na ból.
Stopień zaawansowania: Średni

Nazwa: Uśpienie
Działanie: Mag usypia cel i przedłuża go przyjemnymi dla celu wizjami. Ofiarę trudno jest obudzić, szczególnie po dłuższym trwaniu zaklęcia.
Stopieńzaawansowania: Minimalny.

Nazwa: Szok
Działanie: Mag formuje swe myśli jako uderzenie niewidzialnej fali o sile zależnej od umiejętności maga. Myśli rzucającego przebijają się do umysłu celu (lub też celów) i mogą spowodować krótkotrwałe ogłuszenie.
Stopień zaawansowania: Minimalny.

Nazwa: Strach
Działanie: Budzi w celu uczucie lęku i grozy. W jego umyśle pojawiają się najstraszniejsze (dla celu) wizje i obrazy. Zaklęcie na początku powoduje lekki niepokój. Później przejawia się jako panika (i ucieczka), a na końcu przechodzi do obezwładnienia strachem. Zaklęcie może też spowodować szaleństwo celu.
Poziom zaawansowania: Niski.

Nazwa: Dominacja
Działanie: Mag zaczyna kontrolować umysł celu i dostaje dostęp do jego najskrytszych myśli, marzeń i sekretów. Kontrolowana w ten sposób istota wykonuje wszystkie rozkazy rzucającego. Tylko najbardziej niezgodne z naturą celu rozkazy zostają odrzucone. Wtedy mag zostaje wyrzucony z umysłu celu.
Stopień zaawansowania: Średni.

Nazwa: Ciężkość
Działanie: Mag tworzy w umyśle celu iluzję ciężkości. Ofiara czuje podwojony ciężar swego ekwipunku i ciała, przez co jest poważnie spowolniona i trudniej jej unikać czy blokować ataków i ciosów.
Stopień zaawansowania: Niski.

Nazwa: Wir energii
Działanie: Mag tworzy wokół celu (lub też celów) wir stworzony z czystej energii swych myśli. Cel (lub cele) unoszą sięw powietrzu i wirują wokół własnej osi. Co jakiś czas skrawki energii wyrywają się z wiru, zadając obrażenia ofiarze.
Stopieńzaawansowania: Wysoki.

Nazwa: Spokój
Działanie: Zaklęcie usuwa z celu gniew i agresję, powodując uspokojenie.
Stopień zaawansowania: Minimalny.

Nazwa: Sprowokowanie
Działanie: Wypełnia cel wielkim gniewem i agresją, czyniąc go łatwiejszym do trafienia (spowodowane zaślepieniem przez gniew).
Stopień zaawansowania: Minimalny.

Nazwa: Kule energii
Działanie: Mag tworzy kule z wewnętrznej mocy, lub energii otoczenia. Nadaje jej charakter. Pozytywny, stosowany do pomniejszysz ran w celu uśmierzenia bólu. Negatywny charakter stosowany do kul niszczących w sposób fizyczny, mentalny lub duchowy. Mag może równierz stworzyć kule energii skumulowanej. By w każdej chwili móc korzystać z nagromaczonej w niej energii.
Stopień zaawansowania: Średni

Nazwa: Wybuch myśli
Działanie: Mag skupia w sobie swoje wszystkie myśli, myśli wszystkich pobliskich istot oraz energię otoczenia, aby uwolnić je jako jeden wielki wybuch, którym centrum jest sam mag. Zaklęcie wycieńcza maga i może prowadzić do uszczerbków na zdrowiu psychicznym (tak samo maga jak i pobliskich istot).
Stopień zaawansowania: Wysoki.

Nazwa: Amory
Działanie: Mag rozkochuje wybraną osobę i wyznacza jej cel amorów.
St. zaawansowania: Wysoki.
Stopień zaawansowania : Minimalny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F&G - fantasy game Strona Główna -> Księga czarów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin